przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

GRH przyłącza się do akcji mediów „Gorzów oj!czysty”

Z MIASTA

red.
2020-02-07 11:37
14820

(autor logotypu Tomasz Bocheński)

Gorzowski Rynek Hurtowy przyłącza się do akcji „Gorzów oj!czysty” i zachęca do tego innych. – Każda akcja, która poprawi ład i porządek w mieście, ma sens i jest bardzo potrzebna – uważa Agata Dusińska, prezes spółki.

– Odpowiadamy za czystość na bulwarach, boleśnie odczuwamy problemy zaśmiecania i wandalizmu. Gorzów to nasz dom i chcemy, aby było w nim czysto – podkreśliła prezes Dusińska.
 
Gorzów oj!czysty to nazwa zaplanowanej na ten rok kampanii społecznej, która zmierza do tego, żebyśmy żyli w czystszym, a przez to ładniejszym i bardziej przyjaznym otoczeniu. Oficjalnie kampania wystartuje 20 marca oryginalnym konkursem na marzannę z recyklingu. 
 
Zakończenie kampanii zaplanowano w trzecim tygodniu września, bo wtedy przypada doroczna akcja Sprzątanie świata. Organizatorzy chcą namówić gorzowian, małych i dużych, zarówno zorganizowanych, jak i nigdzie niezrzeszonych, aby w tym dniu, zamiast górnolotnie „sprzątać świat”, podnieśli z chodnika choć jeden papierek.
 
W kampanii uczestniczą gorzowskie media, instytucje, formalne i nieformalne organizacje społeczne. – Chcielibyśmy, żeby nasze miasto było czyste, ładniejsze, bardziej w porządku. Marzy nam się, żeby każda gorzowianka i każdy gorzowianin uwierzyli, że to, jak wygląda Gorzów, zależy też od nich – podkreślają organizatorzy kampanii.
 
Przypominamy, portal gorzow24.pl również bierze udział w akcji – niebawem kolejne informacje dotyczące „Gorzów oj!czysty”.   
 
 

Komentarze:

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x