przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Gorzów on Tour na Pikniku nad Odrą

Z MIASTA

info. um
2020-09-07 09:47
8760

(fot. Bartłomiej Nowosielski/um)

Prezentacja miejskiego stoiska w Szczecinie to element finałowy wyjazdowej wakacyjnej kampanii promocyjnej Gorzów on Tour. 

Przez dwa dni Gorzów promował się wśród mieszkańców i gości województwa zachodniopomorskiego. Podczas Pikniku nad Odrą w Szczecinie, jednej z największych imprez turystycznych w Polsce, miasto prezentowało walory: turystyczne, kulturalne, sportowe i rozrywkowe. 
 
Największym zainteresowaniem cieszyły się plany miasta, foldery informacyjne i kasety. Sporą ciekawość budziło również masło z jabłek – miejski produkt regionalny, z kolei wśród najmłodszych z wielkim uznaniem spotkał się nosorożec Stefania.  
 
Na zaproszenie organizatorów wydarzenia, Gorzów był jednym z wystawców regionalnych podczas Pikniku nad Odrą. Miasto miało stoisko obok takich miast jak m.in. Olsztyn, Świdnica, Toruń czy Lublin. Przez dwa dni gospodarze stoiska zapraszali gości pikniku do Gorzowa, przekonując do tego na wiele sposobów. Jednym z nich było wręczanie planów miasta i ulotek informacyjnych z bazą noclegową, gastronomiczną oraz podstawowymi informacjami o sposobach spędzenia wolnego czasu. Dodatkowo, na gorzowskim stoisku promocyjnym, można było wygrać kubki z kasetą, pendrivy i maskotki w kształcie gorzowskiego nosorożca. Wystarczyło w krótkim czasie przewinąć ręcznie stilonowską kasetę C-60. Najlepszym zajmowało to około 5 minut, a przy okazji budziliśmy miłe wspomnienia, bo nie było osoby, która nie znałaby Stilonu Gorzów i gorzowskich kaset.  
 
Goście Pikniku nad Odrą próbowali lokalnego specjału – masła jabłkowego z renety landsberskiej. To najnowszy produkt regionalny, który promowany jest od blisko roku. Jeszcze w tym roku ma być wprowadzony do sprzedaży. Przygotowany jest z musu jabłkowego z renety landsberskiej. To odmiana jabłoni wyhodowana jeszcze w przedwojennym Gorzowie, czyli Landsbergu nad Wartą. Dzięki staraniom Gorzowskiego Rynku Hurtowego, od kilku lat, ponownie zagościła w sadach i ogrodach.   
 
Spore zainteresowaniem na miejskim stoisku budziła obecność Stali Gorzów. Klub oferował sportowe gadżety oraz bilety na Grand Prix na żużlu, które odbędzie się w Gorzowie już w najbliższy weekend. Jak się okazało, wśród gości Pikniku nad Odrą sporo było fanów czarnego sportu.  
 
Do gości gorzowskiego stoiska trafiło kilkaset planów miasta, ponad tysiąc ulotek i folderów informacyjnych o Gorzowie w różnych językach, bo wśród odwiedzających byli też cudzoziemcy, głównie z Niemiec i Skandynawii. W ramach konkursów wręczono kilkadziesiąt promocyjnych kubków, magnesów i innych miejskich gadżetów. Przez dwa dni gorzowskie stoisko promocyjne na Wałach Chrobrego odwiedziło kilkanaście tysięcy osób.    

Komentarze:

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x