Urząd jak nigdy! Wygodny i dłużej
Z MIASTA
red.
2017-01-23 13:49
46981

Ewa Pawłowska, pierwsza w nowej sali obsługi mieszkańców w urzędzie miasta przy Sikorskiego
Już po remoncie, przy Sikorskiego jest pachnąca świeżością sala obsługi mieszkańców. Estetyka, nowe technologie i wygoda dla gorzowian – tak krótko charakteryzują odnowiony hol główny sami urzędnicy. W dodatku magistrat będzie otwarty dłużej!
Jak obiekt prezentuje się po remoncie? Sala obsługi otacza centralnie położoną strefę poczekalni. Wizualnie więcej miejsca i światła, a na samym środku naturalna roślinność oraz siedziska typowe dla założeń parkowych.
Najważniejsze dla gorzowian – oto stanowiska dostępne w odnowionym holu:
– wydział podatków i opłat – dwa stanowiska do bezpośredniej obsługi
– działalność gospodarcza – cztery stanowiska do bezpośredniej obsługi (dwa stanowiska związane z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie miasta w sieci detalicznej i gastronomicznej), dwa stanowiska – ewidencja działalności gospodarczej
– wydział komunikacji – dwa stanowiska pracy (rejestracja pojazdów, prawo jazdy)
– wydział spraw obywatelskich – sześć stanowisk (przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i wydawanie dowodów; ewidencja ludności – meldunki)
– kancelaria ogólna – dwa stanowiska
Dla wygody interesantów i usprawnienia kolejności ich przyjmowania wprowadzono elektroniczny system zarządzania kolejką. Powstało też miejsce dla małych dzieci (mini plac zabaw, telewizor z wyświetlanymi bajkami). Sala obsługi ma też zaplecze socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie przewidziane do indywidualnych rozmów. Jest także miejsce dla matek z małymi dzieci.
Od dziś sprawy ważne dla mieszkańców będzie można załatwić w dogodnym czasie – sala obsługi jest czynna w systemie dwuzmianowym: od 7.30 do 17.00 – od poniedziałku do czwartku, w piątki od 7.30 do 15.30.
Całkowity koszt robót budowlanych: 1 544 072,81 zł, w tym system kolejkowy z biletomatem – 77 500 zł.
Komentarze: