Inne twarze dla informacji i strategii Gorzowa
Z MIASTA
oprac. ao
2017-01-24 14:02
60742

Informacja i strategia mają nowe oblicza. Za kształt miejskiego „marketingu” już odpowiada – niegdyś dziennikarka radiowa i prezenterka telewizyjna, ale też z doświadczeniem w prowadzeniu biura prasowego u wojewody – Marta Liberkowska. Strategia też od nowa...
Marta Liberkowska już od kilku dni prowadzi wydział promocji i informacji, to odnowiona jednostka w strukturze urzędu – powstała z części wydziału organizacyjnego i wydziału promocji. Pani Marta bezpośrednio współpracuje z prezydentem miasta – Jackiem Wójcickim. Nowa dyrektor przez lata związana była z gorzowskimi redakcjami publicznego radia i telewizji. W 2012 roku zaczęła kierować biurem prasowym w lubuskim urzędzie wojewódzkim, gdy wojewodą został Marcin Jabłoński.
Z kolei Agnieszka Sokołowska w wydziale strategii od stycznia zastąpiła Dawida Gierkowskiego – bezpośrednio współpracuje z wiceprezydentem miasta ds. gospodarki, Arturem Radzińskim.
Pani Agnieszka w magistracie jest od 2004 roku. W CV ma Wydział Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu o specjalizacji: Europeistyka – finanse i bankowość w UE oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Handlu i Rachunkowości w Poznaniu w zakresie audytu i kontroli wewnętrznej w gospodarce i administracji. Ukończyła też Studium Prawa Europejskiego w Warszawie pod patronatem Wyższej Szkoły Studiów Międzynarodowych w Łodzi. W 2006 roku uzyskała tytuł eksperta w dziedzinie funduszy strukturalnych.
Komentarze: