przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Kwiatkowscy, Dębiccy, Zmarzlik w akcji!

Z MIASTA

info. um
2018-03-30 14:32
61820

(fot. Daniel Adamski/um)

Bracia Kwiatkowscy, Natalia Ślizowska, Edward i Manuel Dębiccy, Adam Bałdych, Bartosz Zmarzlik, Dawid Szkudlarek są w szczególnej szesnastce – zaczną kampanię gdzie chodzi o pokazanie, że rodzinne miasto jest ważne i piękne. 

Każdy z Gorzowa – ma spektakularne sukcesy i realizuje marzenia, przy tym nigdy nie zdarza mu się zapomnieć, że „stąd jestem”. Wyjątkowi, utalentowani zaczynają niepowtarzalną kampanię GORZÓW #Stąd Jestem. – Tego jeszcze w Gorzowie nie było. Po raz pierwszy korzystamy z potencjału mieszkańców, aby promować miasto, bo to oni są najmocniejszą stroną i największym kapitałem miasta – powiedział podczas inauguracji akcji prezydent Jacek Wójcicki.
 
Pomysłodawcy chcą przekazać, że z Gorzowa pochodzą ludzie odważni, otwarci na świat, którzy dążą do realizacji swoich marzeń i je spełniają. Do współpracy zaprosili gorzowian znanych z telewizji, sceny, stadionu czy z radia. Pierwszymi ambasadorami miasta będą znani muzycy, aktorzy, sportowcy i inni – stąd pochodzący lub z miastem od dłuższego czasu związani. Wizerunku do kampanii udzielili wyłącznie w oparciu o swoje przywiązanie do miasta oraz emocje z nim związane. 
 
Przedstawiamy szesnastkę ambasadorów miasta:
aktorka Małgorzata Kocik 
projektantka mody Natalia Ślizowska 
artyści cygańscy Edward i Manuel Dębiccy 
piosenkarz Dawid Kwiatkowski  
muzyk Michał Kwiatkowski 
dziennikarz muzyczny Krzysztof „Jankes” Jankowski 
muzyk Adam Bałdych
muzyk Przemysław Raminiak 
trener KS Stal Gorzów Stanisław Chomski 
zawodnik KS Stal Gorzów Bartosz Zmarzlik 
manager Jazz Clubu pod Filarami Bogusław Dziekański  
aktor, reżyser Cezary Żołyński 
top chef Dawid Szkudlarek 
szef kuchni Paweł Salamon 
masterchef Łukasz Konik  
 
Ambasadorowie udzielili swojego wizerunku miastu, a miasto będzie ich wpierać, angażując do udziału w wydarzeniach rozrywkowo-kulturalnych na terenie miasta oraz informować o ich działalności, sukcesach, zdobywanych nagrodach. Wybór ambasadorów nie jest przypadkowy – to osoby rozpoznawalne. Organizatorzy kampanii zastrzegają jednak, że w przyszłości do udziału zaproszą i innych mieszkańców Gorzowa.
 
Bilbordy, murale, spektakle
Muralowe serca w centrum miasta, akcja „Zakochani w Gorzowie” to tylko początek, zaplanowanych w ramach kampanii GORZÓW #Stąd Jestem, działań. W kwietniu na 20. bilbordach w całym Gorzowie pojawią się wizerunki ambasadorów. W planie jest również namalowanie kilku kolejnych murali w miejskiej przestrzeni. Z kolei w drugiej połowie roku jest planowana, we współpracy z Teatrem im. Juliusza Osterwy, premiera przedstawienia teatralnego z „Nosorożcem Gorzowskim” w roli głównej. Ponadto miasto zaprosi mieszkańców na wydarzenia z udziałem ambasadorów – na koncerty, recitale, eventy, itp.
 
Gorzowianie najlepszymi ambasadorami miasta
Grono ambasadorów kampanii będzie się powiększać! Bo potencjał gorzowian jest ogromny. Celem kampanii GORZÓW #Stąd Jestem jest przekonanie „nieprzekonanych”, że Gorzów to miasto wyjątkowe: dobre do życia, świetne do pracy, jeszcze lepsze do startu zawodowego, realizacji pasji i prywatnych celów. Stąd, z Gorzowa pochodzą ludzie, którym się udało, którzy nie boją się realizować marzeń i osiągać celów.
0.02.jpg
1.05.jpg
2.06.jpg
3.07.jpg
4.09.jpg
5.10.jpg
6.11.jpg
7.13.jpg
0
01234567

Komentarze:

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x