Kwiatkowscy, Dębiccy, Zmarzlik w akcji!
Z MIASTA
info. um
2018-03-30 14:32
61820
Bracia Kwiatkowscy, Natalia Ślizowska, Edward i Manuel Dębiccy, Adam Bałdych, Bartosz Zmarzlik, Dawid Szkudlarek są w szczególnej szesnastce – zaczną kampanię gdzie chodzi o pokazanie, że rodzinne miasto jest ważne i piękne.
Każdy z Gorzowa – ma spektakularne sukcesy i realizuje marzenia, przy tym nigdy nie zdarza mu się zapomnieć, że „stąd jestem”. Wyjątkowi, utalentowani zaczynają niepowtarzalną kampanię GORZÓW #Stąd Jestem. – Tego jeszcze w Gorzowie nie było. Po raz pierwszy korzystamy z potencjału mieszkańców, aby promować miasto, bo to oni są najmocniejszą stroną i największym kapitałem miasta – powiedział podczas inauguracji akcji prezydent Jacek Wójcicki.
Pomysłodawcy chcą przekazać, że z Gorzowa pochodzą ludzie odważni, otwarci na świat, którzy dążą do realizacji swoich marzeń i je spełniają. Do współpracy zaprosili gorzowian znanych z telewizji, sceny, stadionu czy z radia. Pierwszymi ambasadorami miasta będą znani muzycy, aktorzy, sportowcy i inni – stąd pochodzący lub z miastem od dłuższego czasu związani. Wizerunku do kampanii udzielili wyłącznie w oparciu o swoje przywiązanie do miasta oraz emocje z nim związane.
Przedstawiamy szesnastkę ambasadorów miasta:
aktorka Małgorzata Kocik
projektantka mody Natalia Ślizowska
artyści cygańscy Edward i Manuel Dębiccy
piosenkarz Dawid Kwiatkowski
muzyk Michał Kwiatkowski
dziennikarz muzyczny Krzysztof „Jankes” Jankowski
muzyk Adam Bałdych
muzyk Przemysław Raminiak
trener KS Stal Gorzów Stanisław Chomski
zawodnik KS Stal Gorzów Bartosz Zmarzlik
manager Jazz Clubu pod Filarami Bogusław Dziekański
aktor, reżyser Cezary Żołyński
top chef Dawid Szkudlarek
szef kuchni Paweł Salamon
masterchef Łukasz Konik
Ambasadorowie udzielili swojego wizerunku miastu, a miasto będzie ich wpierać, angażując do udziału w wydarzeniach rozrywkowo-kulturalnych na terenie miasta oraz informować o ich działalności, sukcesach, zdobywanych nagrodach. Wybór ambasadorów nie jest przypadkowy – to osoby rozpoznawalne. Organizatorzy kampanii zastrzegają jednak, że w przyszłości do udziału zaproszą i innych mieszkańców Gorzowa.
Bilbordy, murale, spektakle
Muralowe serca w centrum miasta, akcja „Zakochani w Gorzowie” to tylko początek, zaplanowanych w ramach kampanii GORZÓW #Stąd Jestem, działań. W kwietniu na 20. bilbordach w całym Gorzowie pojawią się wizerunki ambasadorów. W planie jest również namalowanie kilku kolejnych murali w miejskiej przestrzeni. Z kolei w drugiej połowie roku jest planowana, we współpracy z Teatrem im. Juliusza Osterwy, premiera przedstawienia teatralnego z „Nosorożcem Gorzowskim” w roli głównej. Ponadto miasto zaprosi mieszkańców na wydarzenia z udziałem ambasadorów – na koncerty, recitale, eventy, itp.
Gorzowianie najlepszymi ambasadorami miasta
Grono ambasadorów kampanii będzie się powiększać! Bo potencjał gorzowian jest ogromny. Celem kampanii GORZÓW #Stąd Jestem jest przekonanie „nieprzekonanych”, że Gorzów to miasto wyjątkowe: dobre do życia, świetne do pracy, jeszcze lepsze do startu zawodowego, realizacji pasji i prywatnych celów. Stąd, z Gorzowa pochodzą ludzie, którym się udało, którzy nie boją się realizować marzeń i osiągać celów.
Komentarze: