przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Tani sklep internetowy i tanie pozycjonowanie – gdzie tkwi haczyk, w czym jest problem?

Z MIASTA

materiał partnera
2020-06-08 01:30
1411

Tani sklep internetowy i tanie pozycjonowanie – gdzie tkwi haczyk, w czym jest problem?

Kuszące ceny, atrakcyjne pod kątem możliwości oprogramowanie, które ma wszystko, milion lat na rynku, pozytywne opinie na stronie producenta oprogramowania – nic tylko brać.

Wszystko wydaje się dopieszczone z każdej strony, jednak wizualnie coś tutaj nie gra, ale nikt nie będzie miał pretensji odnośnie strony wizualnej sklepu, ponieważ pozwala sprzedawać i kosztuje 100zł miesięcznie. Dobry sklep internetowy, jak na początek działalności. Czar jednak pryska gdy chcemy taki sklep wykupić na własność (czego w większości przypadków nie da się zrobić – pierwszy haczyk) lub gdy chcemy go wzbogacić wizualnie. W tym momencie informujemy twórcę oprogramowania, że chcielibyśmy uzyskać dostęp do serwera ftp z oprogramowaniem sklepu, aby wprowadzić wizualne zmiany, w zamian słyszymy: Istnieje taka możliwość, jednak musicie zapłacić 8,5 tysięcy złotych za dostęp i podesłać projekt do nas, a My go wdrożymy. Jedno kłóci się z drugim, lecz jest to realna historia z 2019 roku. Czar niskiej ceny pryska i kolejny raz przypomina się reguła – dobre nie jest tanie, tanie nie jest dobre.

Tanie pozycjonowanie sklepu internetowego – na co należy uważać

Każdy, długoterminowy zabieg pozycjonowania składa się z różnych elementów, różnych zabiegów jakie trzeba wykonać. Zaczynając od korzystania z programów monitorujących efekty prac pozycjonowania sklepu (tak można to nazwać) za kilkaset złotych miesięcznie (bliżej 1000 zł niż 200 zł), po szeroko rozumiany content i linkbuilding. Tematy długie jak rzeka, lecz oszustwo zaczyna się dużo wcześniej:

  1. Wyszukujemy firmy lokalnej, która jest wysoko w wyszukiwarce na hasła związane z pozycjonowaniem, np. „pozycjonowanie + miasto” i nierealne rzeczy stają się prawdziwe.
  2. Otrzymujemy ofertę pozycjonowania sklepu internetowego za 1000 złotych miesięcznie (tutaj powinna pierwszy raz zapalić się czerwona lampka – ponieważ nie da się tego zrobić w 99% przypadków),  z umową na 12 miesięcy (czerwona lampka zapala się drugi raz, ponieważ większość firm oferuje umowy bezterminowe), myśląc że trafiliśmy los na loterii – w końcu  firma jest wysoko wypozycjonowana w wyszukiwarce (muszą znać się na rzeczy).  Dobra cena umowa na czas określony, ale świadomie udajemy że w sumie nie jest to bardzo długi termin…i po 2 miesiącach zaczynamy kręcić nosem, aby dwa miesiące później przekonać się że daliśmy się nabrać na coś, co nigdy nie nastąpi – obietnice topowych miejsc sklepu w wyszukiwarce. Topowe frazy są na 30-50 miejscu, a te z najmniejszą wyszukiwalnością zaczynają przebijać się do pierwszej dwudziestki – co daje taki efekt, że dalej nie istniejemy w Sieci.

Nagle konsultant rzucający dziwnymi określeniami (premium partner Google itd.) nie odbiera za każdym razem telefonu, nie odpisuje szybko na wiadomości e-mail i jego odpowiedzi z doskoku są jakby od niechcenia. Co się stało? Konsultant podpisał umowę, wypełnił słupek sprzedażowy i wykonał swoje korporacyjne zadanie. My tracimy w ciągu roku 12 tysięcy złotych, firma kupuje śmieciowe linki za 1500 złotych i zyskuje 10 500 złotych na czysto, a klient zostaje zablokowany na rok czasu z ruchami pozycjonerskimi i musi uciekać do innej formy promocji lub zapłacić karę za zerwanie umowy, z obawy o swój biznes.

Dla większość oszukanych klientów w Polsce, to dobrze znany temat, ponieważ schemat działania jest zawsze taki sam – naobiecywać wszystkiego, byle tylko klient podpisał umowę.

Szukając przypadków lokalnych historii – z województwa Lubuskiego – na początku 2020 roku jedna z konkurencyjnych firm, zaproponowała naszemu klientowi pozycjonowanie jego sklepu internetowego za 1200 złotych miesięcznie, z gwarancją najwyższych pozycji na terenie całych Niemiec. Ciężko porównać ten absurd do bardziej nierealnej obietnicy z branży pozcjonerskiej, ale czego nie da się zrobić dla podpisania umowy?

Stare przysłowie brzmi „za niewiedzę się płaci”, lecz czy niewiedza a oszustwo to ta sama bajka?

Krótko o nas: Od 2012 roku tworzymy i pozycjonujemy strony i sklepy internetowe w profesjonalny sposób, bez umów długoterminowych, nie oszukując swoich klientów. Zdarza się, że czasami nie bierzemy pozycjonowania danego sklepu czy strony, gdyż nie widzimy szansy na osiągnięcie sukcesu w ciągu najbliższych lat. Jeżeli jesteśmy pewni dobrych pozycji sklepu Klienta w Sieci, wtedy zaczynamy działać. Bez produkcji masowej i szeroko rozumianego chłamu pozycjonerskiego. Zapraszamy do uczciwej współpracy.  

Profesjonalne-strony.com / tel. 665-614-106 / Ul. Przemysłowa 7c/6 - 66-440 Skwierzyna

 

 

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x