przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Czytelniczka uważa, że nie czyszczą nagrobków

Z MIASTA

Adam Oziewicz
2021-10-13 11:10
15390

(fot. Czytelniczka)

– Gdybym nie sprawdziła, nagrobek do dziś nie byłby umyty – podejrzewa nasza Czytelniczka. W firmie Products ze Żwirowej zdecydowanie nie zgadzają się z taką oceną. Na potwierdzenie usług wysyłają zdjęcia.  

Z portalem skontaktowała się nasza Czytelniczka – jest niezadowolona z wykonania usługi czyszczenia nagrobków na cmentarzu komunalnym przy Żwirowej. Prace zleciła firmie Products, która od lata działa przy gorzowskiej nekropolii i ma wyłączność na realizację takich usług. 
 
Z relacji naszej Czytelniczki wynika, że mycie kilku granitowych nagrobków przy Żwirowej zleciła w lipcu tego roku. Tuż po umówionym terminie wykonania usługi pojechała na cmentarz zobaczyć jak wyglądają. Jest pewna, że pomniki nie były nawet tknięte – na dowód przesłała na redakcyjną pocztę elektroniczną zdjęcia nagrobków. Rzeczywiście wyraźnie widać, że praca nie została wykonana. 
 
O zlecenie z lipca zapytaliśmy bezpośrednio w Productsie – jak się okazuje, choć minęło już ponad dwa miesiące, w firmie doskonale pamiętają sytuację. Pracownicy realizowali zlecenie na umycie trzech pomników – zadanie wykonali, ale nie w całości. Tego dnia zabrakło czasu i planowali zakończyć następnego. – Mieliśmy wtedy jeszcze inne nagłe prace, które wynikły w ostatniej chwili, stąd opóźnienie – takie wyjaśnienie otrzymaliśmy w biurze Productsu.
 
W firmie uznano jednak, że klientce należy się rekompensata – ostatecznie usługa została wykonana w całości, a naszej Czytelniczce zwrócono pieniądze. – Wyszliśmy klientce naprzeciw. Gdy tylko zwróciła nam uwagę, że nagrobek nie został umyty, wysłaliśmy pracownika na miejsce, aby zakończył czyszczenie. Przy tym wykonaliśmy korektę faktury i zwróciliśmy wszystkie pieniądze za całą usługę – przedstawiają sytuację w firmie.
 
Opóźnienia się zdarzają
Bywają dni gdy zleceń jest sporo – pracownicy Productsu nie są w stanie wykonać ich zgodnie z planem, dlatego zdarza się, że czyszczenie wykonywane jest z niewielkim opóźnieniem. Nasza Czytelniczka jest innego zdania – choć nie ma na to niezbitych dowodów – uważa, że część z ogółu zleconych i opłaconych usług czyszczenia nagrobków nie jest wykonywana wcale. Jej przykład ma to potwierdzać. – Gdybym nie sprawdziła i nie zgłosiła sprawy do biura to pewnie nagrobek do dziś nie byłby umyty – podejrzewa. 
 
Z taką oceną nie zgadzają się w firmie. – W każdym przypadku, po wykonaniu usługi wysyłamy klientom dokumentację fotograficzną. To forma potwierdzenia, że zlecenia zostało zrealizowane – usłyszeliśmy zapewnienie. 
 
Products w okresach przedświątecznych (Wszystkich Świętych, Boże Narodzenie, Wielkanoc) realizuje nawet do 40 usług czyszczenia nagrobków dziennie. Ofertę wprowadzono w 2016 roku. W firmie podkreślają, że zdarzają się niezadowoleni klienci. Reklamacje wynikają przede wszystkim ze zmiennych warunków atmosferycznych: na przykład tuż po intensywnym wietrze na świeżo wyczyszczonym nagrobku pojawiają się liście czy igliwie – takich sytuacji nie da się uniknąć. Ale w każdym przypadku pracownicy firmy starają się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i rekompensować popełniony błąd. – Tak też było z lipcowym zleceniem – podkreślają w biurze firmy. 
 
poniżej zdjęcia nagrobków wykonane przez gorzowiankę już po rzekomym wykonaniu usługi czyszczenia 
 
 
0.IMG-20210917-WA0000.jpg
1.IMG-20210917-WA0001.jpg
2.IMG-20210917-WA0002.jpg
3.IMG-20210917-WA0003.jpg
4.IMG-20210917-WA0004.jpg
5.IMG-20210917-WA0005.jpg
6.IMG-20210917-WA0006.jpg
0
0123456

Komentarze:

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x