przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Aktualizacja taksówek sprzed 2020 roku

Z MIASTA

info. um
2022-12-07 13:56
5880

(fot. Jan Wojtanowski/um)

Uwaga taksówkarze! Licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką wydane przed 1 stycznia 2020 roku podlegają obowiązkowej wymianie.

Urząd miasta przypomina o konieczności złożenia wniosku o zmianę licencji w terminie umożliwiającym wydanie przez Organ nowej decyzji administracyjnej, zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 5 grudnia 2019 r. w sprawie wzorów zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego i wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych dokumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2377).
 
1 stycznia 2023 r. licencje TAXI wydane przed 1 stycznia 2020 r. stracą ważność.
 
Wnioski o wymianę licencji składać można:
w kancelarii urzędu miasta przy ul. Myśliborskiej 34
kancelarii przy ul. Sikorskiego 4 
drogą mailową, wysyłając wniosek z załącznikami na adres mailowy: wgt@um.gorzow.pl (oryginały dokumentów należy przekazać do wglądu Organowi wydającemu przy odbiorze licencji). 
 
Do wniosku należy załączyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
 
Szczegółowych informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego - ul. Myśliborska 34, pok. 202, p. II., tel. 95 7355-719, e-mail: wgt@um.gorzow.pl.
 
 

Komentarze:

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x