Popeyes z pierwszą restauracją w Gorzowie
Z MIASTA
red.
2025-09-16 21:03
7540

Popeyes od swojego debiutu w 2022 roku nie przestaje zaskakiwać gości. Marka kontynuuje ekspansję na polskim rynku i ogłasza aż 7 otwarć, w tym po raz pierwszy w Gorzowie.
Obecnie sieć liczy 20 restauracji - z czego tylko w tym roku uruchomiła aż 8 - i konsekwentnie realizuje swój plan ekspansji. Dziś możemy już uchylić rąbka tajemnicy i oznajmić, że jednym z 7 zapowiadanych otwarć będzie restauracja Drive Thru w Gorzowie przy Jedwabniczej 2/4.
- Polscy goście przyjęli nas z ogromnym entuzjazmem, cieszymy się, że nasze restauracje stają się miejscem spotkań, gdzie liczy się zarówno wyjątkowy smak, jak i atmosfera. Rozwój sieci w tak szybkim tempie pokazuje, że Popeyes odpowiada na potrzeby rynku, a nasze sezonowe menu i świeże podejście do gościnności budują trwałą rozpoznawalność marki - mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Popeyes w Polsce.
Popeyes podbił serca Polaków przede wszystkim wyjątkową ofertę kulinarną, ale także nowym sezonowym menu, niepowtarzalnym vibem oraz najwyższą jakością obsługi. To sprawia, że Popeyes szybko zdobywa serca gości w całym kraju. W najbliższych dniach sieć otworzy restauracje w nowych lokalizacjach, poszerzając swoją obecność o miasta, w których dotąd jej nie było, w tym między innymi właśnie w Gorzowie.
Już dziś wiemy na pewno, że Popeyes pojawi się w 7 kolejnych miastach. Nowe restauracje pojawią się we Wrocławiu (Wroclavia) oraz Krakowie (Centrum Serenada), zaś zupełnie nowe rejony to Olsztyn (Galeria Warmińska), Częstochowa (restauracja typu Drive Thru), Tarnów (Gemini Park), Gorzów i Długołęka (również restauracja typu Drive Thru). Jak zapewniają przedstawiciele marki to jednak nie ostatnie słowo, a miłośnicy kurczakowych dań w nowoorleańskim stylu mogą spodziewać się, że do końca roku ich ulubiona sieć pojawi się w kolejnych miejscach!
Warto przy tej okazji dodać, że każde otwarcie oznacza również liczne rekrutacje i nowe miejsca pracy, wzmacniając lokalne rynki i angażując społeczności wokół nowych lokali. Średnio na jedną restaurację sieć zatrudnia kilkadziesiąt osób.
- Każde nowe otwarcie to nie tylko kolejna lokalizacja na mapie, ale także ważny krok w budowaniu obecności Popeyes w Polsce. Szukamy miejsc, które gwarantują doskonały dostęp dla naszych gości, zarówno w centrach handlowych, jak i przy głównych drogach. Otwarcia zawsze przyciągają ogromne zainteresowanie, a my tworzymy synergię z naszymi partnerami biznesowymi: korzystamy z potencjału świetnych lokalizacji, jednocześnie generując ruch i budując lokalne społeczności wokół naszej marki - mówi Michał Różycki, szef ekspansji Rex Concepts
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.
Popeyes, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie, dostosowując swoje koncepty do różnych potrzeb klientów – od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, po nowoczesne Drive Thru.
Więcej informacji o marce i nowych lokalizacjach znajdziesz na stronie: https://www.popeyeschicken.pl.
Komentarze: