Uwaga! Karta Mieszkańca mogła stracić ważność
Z MIASTA
info. um
2020-08-06 08:52
18130
Aby zachować ciągłość w korzystaniu z ulg i zniżek na Gorzowską Kartę Mieszkańca należy złożyć wniosek o przedłużenie jej ważności. Minęły dwa lata od profitów wynikających z gorzowskiego meldunku.
Termin ważności Karty jest wydrukowany na rewersie – miesiąc jest oznaczony liczbą rzymską. Karta jest ważna do końca miesiąca oznaczonego na rewersie. W celu przedłużenia należy udać się do magistratu w miesiącu, w którym jej termin dobiega końca.
Gorzowską Kartę Mieszkańca posiada 18 626 osób, a Kartę Seniora 15 305.
Posiadacze karty mogą korzystać z szeregu zniżek, wszystkie są wymienione w katalogu umieszczonym na stronie miasta w zakładce Karta Mieszkańca.
Do otrzymania Karty uprawnione są osoby, które rozliczają podatek dochodowy lub rolny w gorzowskim urzędzie skarbowym, ze wskazaniem Gorzowa jako miejsca swego zamieszkania, a także ich dzieci (do ukończenia przez nie 18 roku życia, a kontynuujące naukę – do ukończenia 25 roku życia) oraz dzieci przebywające w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
Jak uzyskać Kartę?
Po wejściu do urzędu w biletomacie pobieramy numerek do stanowiska, gdzie obsługiwany jest program „Gorzowska Karta Mieszkańca”.
Wystarczy na miejscu wypełnić wniosek i złożyć go w urzędzie miasta Gorzowa przy Sikorskiego 3-4 (sala obsługi klienta).
Druki wniosków można pobrać bezpośrednio w urzędzie lub za pośrednictwem strony internetowej www.gorzow.pl w zakładce sprawy społeczne / Gorzowska Karta Mieszkańca.
Komentarze: