przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Sprawy w LUW jedynie przez telefon

Z MIASTA

red.
2020-03-16 09:35
18220

(fot. archiwum portalu)

Lubuski Urząd Wojewódzki zamknięty dla klientów. 

Obecnie kluczowe znaczenie mają szeroko zakrojone działania profilaktyczne oraz zabezpieczenie funkcjonowania administracji odpowiedzialnej za bezpieczeństwo mieszkańców. Jednym z najważniejszych zadań służb epidemiologicznych jest rekomendacja pozostania w domach i ograniczenia spotkań, dużych zbiorowisk ludzi. 
 
Od 16 marca do odwołania zostaje zamknięta obsługa klientów w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie oraz w Delegaturze LUW w Zielonej Górze:
 
1) do odwołania Lubuski Urząd Wojewódzki nie przyjmuje klientów (z wyłączeniem sytuacji nadzwyczajnych); wizyty umówione on-line i wezwania do osobistego stawienia się
w Urzędzie zostają anulowane;
 
2) urzędnicy nie przerywają pracy, sprawy załatwiane są drogą telefoniczną, elektroniczną lub pocztową; poniżej lista telefonów wydziałów, do których należy dzwonić w konkretnych sprawach;
 
3) przy wejściu do budynku Urzędu i w Delegaturze LUW w Zielonej Górze znajdują się skrzynki podawcze, do których można będzie składać dokumenty.
 
Telefony do sekretariatów biur i wydziałów:
 
Biuro Wojewody 95 785 11 15
Biuro Organizacji i Kadr 95 78 51 600
Biuro Obsługi Urzędu i Rozwoju Systemów Informatycznych 95 785 12 00
Wydział Polityki Społecznej 95 785 14 00
Wydział Zdrowia 95 785 11 50
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 95 785 1300
Wydział Budżetu i Finansów 95 785 16 50
Wydział Gospodarki Nieruchomościami 95 7851 700
Wydział Infrastruktury 95 785 17 50
Wydział Nadzoru i Kontroli 95 785 18 00
Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców 95 785 15 00
Wydział Programów Europejskich i Rządowych 95 785 19 00
Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna 95 78 51 950
 
Urząd zachęca też do korzystania z dostępnych infolinii:
 
Informacja ogólna koronawirus (NFZ – całodobowo), tel. 800 190 590.
 
Informacja dla obywatela, tel. 22 250 01 27 (w godzinach pracy urzędu).
 
Informacja dotycząca paszportów Gorzów Wielkopolski, tel. 95 785 18 57/ 95 785 15 22/
95 785 15 13 (poniedziałek od godz. 9.00 do 17.00, wtorek – piątek od godz. 8.00 do 15.00).
 
Informacja dotycząca paszportów Zielona Góra, tel. 68 452 71 38/ 68 452 71 42 (poniedziałek od godz. 9.00 do 17.00, wtorek – piątek od godz. 8.00 do 15.00).
 
Informacja dotycząca cudzoziemców, tel. 95 785 18 53 (poniedziałek od godz. 10.00 do 16.00; wtorek – piątek od godz. 9.00 do 15.00).
 
Automatyczna infolinia dotycząca cudzoziemców, tel. 95 785 18 52 (całodobowa).
Informacja dotycząca zezwoleń na pracę, tel. 95 785 18 56 (poniedziałek – piątek od godz. 8.00 do 15.00)
 
Informacja dotycząca koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w obszarze świadczeń rodzinnych i wychowawczych, tel. 95 785 18 55 (poniedziałek – piątek, od godz. 9.00 do 11.00).
 
Informacja dotycząca rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, tel. 95 785 18 54 (godz. od 9.00 do 11.00)
 
Informacja dotycząca mienia zabużańskiego – (w godzinach pracy urzędu) tel. 95 785 17 00.
Korespondencja mailowa, telefoniczna lub listowna będzie w najbliższym czasie najbezpieczniejszą formą kontaktu z pracownikami urzędu.

Komentarze:

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x