przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

więcej

Ciąg dalszy poszukiwań: Żwirowa, Błotna

INWESTYCJE


2018-03-13 15:25
71952

(fot./źródło: street view)

Drogowcy już pracują przy ścieżce rowerowej na Walczaka, a miasto dalej szuka wykonawców – teraz odcinek Żwirowej z Błotną. Jest przetarg na tę inwestycję. Oferty firm do 28 marca.

Miasto właśnie ogłosiło przetarg na budowę ścieżki rowerowej i ciągów pieszych przy Żwirowej i Błotnej. To w ramach zadania inwestycyjnego „System ścieżek rowerowych w Gorzowie – etap II”, dotyczy ograniczania niskiej emisji w miastach – ZIT Gorzów. Urzędnicy czekają na oferty do 28 marca. Ścieżki i chodniki mają być gotowe do końca września tego roku. 
 
Prace obejmą Żwirową na odcinku od skrzyżowania Słowiańskiej i Roosevelta do Błotnej – fragment o długości około 248 metrów oraz samą Błotną. 
 
Zakres planowanych robót obejmuje: 
rozbudowę odcinka Żwirowej na odcinku od okolic skrzyżowania ze Słowiańską do skrzyżowania z Błotną w zakresie przebudowy ciągu pieszego, budowy ciągu rowerowego, budowy nasypu drogowego i koniecznego zajęcia przyległego terenu i związanym z tym przebudową ogrodzenia ogrodów działkowych, budowy schodów terenowych oraz budową niewielkiego muru oporowego na nowej granicy pasa drogowego
 
przebudowę skrzyżowania Żwirowej i Błotnej w zakresie zmiany geometrii oraz budowy i przebudowy ciągów pieszych i rowerowych
 
rozbudowę Błotnej na odcinku od skrzyżowania ze Żwirową do zjazdu na posesję nr 650 w zakresie przebudowy ciągu pieszego, budowy ciągu rowerowego, budowy nasypu drogowego i koniecznego zajęcia przyległego terenu i związanym z tym przebudową ogrodzenia ogrodów działkowych na nowej granicy pasa drogowego 
 
regulację wysokościową urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni i chodnikach
 
wycinkę drzew owocowych i krzewów
 
wykonanie docelowej organizacji ruchu
 
opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia i wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu 
 
Część nawierzchni będzie wykonanych z kostki betonowej, część kostki kamiennej, z kolei ciągi rowerowe z betonu asfaltowego.

Komentarze:

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x