przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Naprawiaj, nie wyrzucaj

OGłOSZENIA

materiał partnera
2021-06-24 23:44
573

Czy naprawa sprzętu RTV i AGD to nudny temat? Sprzątanie, dbanie o dom, życie w poszanowaniu środowiska naturalnego kojarzą się z przykrym obowiązkiem? Czas to zmienić! Prawo do naprawy, gospodarka cyrkularna, zrównoważony rozwój i życie zgodnie z zasadami zero waste to obecnie tematy na czasie.

W centrum wszystkich ważnych spraw znajduje się firma North - największy dostawca części zamiennych do sprzętu gospodarstwa domowego w Polsce. W sklepie internetowym north.pl znajdziesz 13 mln części, narzędzia, środki czystości i pielęgnacyjne do sprzętu AGD.

Na tym nie koniec, ponieważ zakupić można akcesoria i przystawki, których używacie w domu i poza domem. North wspiera domowe naprawy kompleksowo - dostarcza części, edukuje i inspiruje.

North.pl uczy, jak samodzielnie naprawiać sprzęty i być eko w każdym domu. Zagadnienie podchwycili gwiazdy polskiej sceny muzycznej i filmowej. Piotr Rogucki (wokalista, autor tekstów, aktor, członek zespołu Coma) relacjonował proces naprawy zepsutej pralki: “Każdy z nas ma czasem ochotę naprawić pralkę. O tym jak zrobić to domowymi sposobami dowiecie się z ostatniego odcinka mojego videobloga „Zwykły Szary Brokat”, który już od tygodnia krąży na IG. Również Anna Mucha (aktorka teatralna, filmowa i serialowa oraz osobowość telewizyjna) podzieliła się ze swoimi fanami i obserwatorami na Instagramie relacją z naprawy zepsutego rzutnika filmów. Wszystko oczywiście przy pomocy części ze sklepu north.pl.

Marka działa prężnie i rozwija się w social mediach (Instagram @north__pl, FB @northpl) oraz współpracuje z polskimi influencerami - firmę promowały Kasia Gandor (youtuberka, biotechnolożka, popularyzatorka wiedzy), Joanna Borowska (krakowska blogerka, autorka bloga Szafa Sztywniary), Joanna Baranowska (blogerka, autorka książki "Jak kompostować? To proste!"), Jarosław Kania (bloger, podcaster), Katarzyna Kędzierska (blogerka, prawniczka i minimalistka) i inni.

Dzięki takim inicjatywom marka North popularyzuje najnowsze trendy konsumenckie oraz ugruntowuje swoją pozycję lidera na rynku części zamiennych do sprzętu gospodarstwa domowego.

W przeciągu 3 ostatnich lat firma przeszła rebranding, który wpisał się na dobre w DNA marki i uzyskał pozytywny odbiór. Sklep internetowy north.pl jest doceniany przez rzesze klientów, głównie z powodu szerokiego asortymentu i dostępności towaru, a także konkurencyjnych cen, intuicyjnej wyszukiwarce. Olbrzymia ilości części zapasowych do praktycznie każdego firmowego urządzenia AGD jest duża przewagą rynkową. Liczy się również rzetelność i błyskawiczna dostawa, za co dostajemy wysokie noty.

Według Melting Pot (Brand consulting i strategie marek) “North wyróżnia się na tle swoich konkurentów dzięki unikatowemu podejściu do obsługi klienta i chęci zagwarantowania mu jak najlepszych doświadczeń zakupowych.” Na tym nie koniec. Edukacja w zakresie dbania o sprzęty domowego użytku to priorytet dla north.pl, a na kanale YouTube i blogu Baza Porad pomaga wszystkim przy pomocy setek eksperckich artykułów i filmów instruktażowych. Potwierdzeniem marki i jakości usług są nagrody - tegoroczna wygrana w konkursie Stena Circular Economy Award i statuetka Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego w kategorii "wdrożone działania promujące GOZ", 3 miejsce w polskim raporcie "Koszyk Roku 2020", w kategorii "Kontakt i pomoc" i 1 miejsce za najlepszy sklep bez podziału na kategorie w rankingu Opineo.pl 2020.

Marka North inspiruje i zachęca, aby samodzielnie dać “drugie życie” sprzętu RTV i AGD. Prezes firmy - Wojciech Pobrotyń, śmieje się, że “Naprawialiśmy, zanim to stało się modne” i dodaje, że hasło “naprawiaj nie wyrzucaj” przyświecało nam już w 2006 roku, gdy zakładaliśmy firmę north.pl. Z dumą patrzę na naszą metamorfozę - z kilkuosobowej firmy zamieniliśmy się w lidera części RTV i AGD. Teraz w 2021 roku, oferujemy około 13 mln części do sprzętu RTV i AGD, zatrudniamy ponad 120 osób. Codziennie wysyłamy setki paczek z częściami do naprawy urządzeń w polskich gospodarstwach domowych, a nasz Dział Obsługi Klienta niestrudzenie doradza i odpowiada na tysiące pytań dziennie.”

Dynamiczny rozwój firmy potwierdza wzrost świadomości ekologicznej konsumentów, czyli użytkowników sprzętu. Według Eurobarometru ponad 75% obywateli Unii Europejskiej wolałoby naprawiać swoje urządzenia niż kupować nowy sprzęt. Z kolei 79% uważa, że producenci powinni być zobowiązani do ułatwienia naprawy urządzeń elektronicznych lub wymiany ich poszczególnych części.

Ponadto w 2019 roku padł rekord ilości elektrośmieci w Polsce - aż 53,6 mln e-odpadów wylądowało na śmietniku, z czego jedynie 17,4% zostało poddane recyklingowi. Prognozy na rok 2030 również nie są optymistyczne - ilość elektrośmieci ma osiągnąć prawie 75 mln ton.


Rosnąca społeczność North pokazuje, że kwestie związane z ochroną środowiska i odpowiedzialnością klimatyczną nie są obce. Bez wątpienia firma North i cała platforma sprzedażowo - edukacyjna north.pl ma teraz swoje pięć minut - bo “Dom jest w Twoich rękach”!

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x