przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Nowoczesne ścianki reklamowe i wszystko, co musisz o nich wiedzieć

OGłOSZENIA

materiał partnera
2024-11-22 22:57
377

Współczesny rynek marketingowy oferuje naprawdę wiele ciekawych rozwiązań, umożliwiających wspieranie bieżących działań. Jednym z nich są nowoczesne ścianki reklamowe, widoczne już w naprawdę wielu miejscach. Zalety ich wykorzystywania będą naprawdę atrakcyjne, dlatego też zdecydowaliśmy się na przygotowanie specjalnego artykułu. Dowiesz się z niego, gdzie dobrze sprawdzają się ścianki reklamowe oraz co brać pod uwagę przy etapie ich projektowania!

 

Gdzie najlepiej sprawdzają się nowoczesne ścianki reklamowe?

 

Ideą powstawania ścianek reklamowych jest wspieranie bieżących działań marketingowych. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z renomowanym producentem, możesz mieć pewność, że tego typu rozwiązanie będzie w stu procentach mobilne. A to oznacza nie tylko łatwy transport, ale również zwiększoną funkcjonalność względem wyłącznie stacjonarnych odpowiedników. To dzięki temu nowoczesne ścianki reklamowe sprawdzają się wszędzie tam, gdzie potrzebujesz zareklamować swoje przedsiębiorstwo lub konkretny produkt. Mogą to być chociażby branżowe eventy czy też stacjonarna sprzedaż w jednym z prowadzonych przez Ciebie punktów. Tak na dobrą sprawę rola takich komponentów będzie silnie uzależniona od Twoich indywidualnych preferencji, ponieważ praktycznie wszystkie sprawdzone projekty można dowolnie personalizować. Firma Omega System na swojej stronie internetowej www.qubesystem.pl/scianki-reklamowe/ umożliwia dobór już nie tylko wizualny, ale także funkcjonalny. W efekcie końcowym ścianka reklamowa może odegrać kluczową rolę w procesie sprzedaży bądź promowania wybranych przez Ciebie usług i produktów.

 

Co powinna zawierać dobrze zaprojektowana ścianka reklamowa?

 

Ze względu na swoją rolę, prawidłowo stworzona ścianka reklamowa musi zawierać absolutnie wszystkie niezbędne elementy marketingowe. Mowa tutaj chociażby o obecności logo firmy czy o uwzględnieniu różnego rodzaju haseł promocyjnych. Najlepiej, aby projektowane rozwiązanie było w pełni zgodne z codziennym przekazem reklamowym prowadzonej przez Ciebie firmy. Wówczas zadbasz o spójność marketingową, co zdecydowanie ułatwi identyfikację marki po stronie Klienta. A przeważnie ścianki reklamowe wykorzystywane są w miejscach, gdzie takich osób znajdziesz od kilkunastu do nawet kilkuset. Dobrze zaprojektowane komponenty z miejsca przyciągają uwagę i zachęcają do dalszej interakcji. Używaj więc brandowych, stonowanych kolorów. Staraj się unikać olbrzymiej ilości tekstu – nikt nie będzie chciał poświęcać kilku minut na szczegółowe poznanie oferty, jeżeli ta nie zaciekawi go wizualnie. Etap ten pozostaw sobie na prezentację bezpośrednią z Klientem, a zamiast bloków tekstu wykorzystaj atrakcyjne elementy graficzne. Niektóre marki mają w swoim portfolio projekty, gdzie ścianka reklamowa składa się wyłącznie z fotografii lub grafiki z jedynie minimalistycznie umieszczonym logo. To jednak rozwiązanie dedykowane dla tych dużych graczy, którzy nie muszą aż tak angażować swoich działań w przedstawieniu firmy Klientowi.

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x